alkohol + auto
vera
manželovi sebrali řidičák před 2 roky, měl 2 promile alkoholu, už ho má zpátky, zjistila jsem, že opět řídí pod vlivem alkoholu, nic nepomáhá, mám strach, že někoho zraní nebo zabije, nebo způsobí škodu....... co mám dělat? rozhodla jsem se, že to ohlásím policii, i naše dospělé děti to odsouhlasily, brrrrr......... ale nevidím jinou cestu, pomoooc..........

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, věřím, že je to hodně nepříjemná cesta, ale na druhou stranu je to asi pořád lepší, než aby opravdu jednou zabil sebe nebo někoho jiného. Ještě mě napadá, jestli by se s manželem nedalo v tomto směru vyjednávat, tedy říct mu ,co jste jako rodinná rada odsouhlasili a dát mu šanci, aby nejdříve mohl něco dělat. Bude to pak mezi Vámi naprosto jasné a čisté a manžel Vás nemůže obvinit, že jste ho zradila. Zkuste mu nabídnout výměnou pomoc při hledání odborníka, případně při jakékoli cestě k abstinenci.