závislost na marihuaně
IRIS
Dobrý den, 7 let jsem kouřila marihuanu a skunk. V poslední době docela ve velkém množství. Před třemi dny jsem přestala kouřit úplně. Od té doby mám nevolnosti, zvracim a nemůžu vůbec jíst. Chtěla bych se zeptat jestli je to u kouření marihuany normální a jestli se stím dá něco dělat. Moc děkuji I.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, sedm let je docela dlouho a marihuana ovlivňuje i zažívání, takže mi to připadá docela logický důsledek, i když nemůžu říct, že bych slyšela o stovkách případů (po sedmi letech ze dne na den hned tak někdo kouřit marihuanu nepřestane). Zkuste ještě počkat, jíst dietně, šetřit se, hodně odpočívat, rozhodně bych se vyhla alkoholu i jiným drogám. Počkejte, dokud se tělo od látky nevyčistí, tzn. pár týdnů, akutní zvracení by ale rozhodně tak dlouho trvat nemělo, nevolnosti možná ano. Hodně pijte, to je při zvracení obzvlášť důležité. Zkuste i slazené čaje, nebo třeba colu, která většinou dobře klidní žaludeční šťávy. Kdyby jste byla už hodně vyčerpaná, výrazně hubla, nezlepšovalo se to, případně hrozilo omdlévání apod., rozhodně vyhledejte okamžitě lékaře. Je třeba mu ale říct, z čeho to pravděpodobně máte, takže by bylo dobré takového, kterému důvěřujete. Nečekejte příliš dlouho, několik dní zvracení může organismus hodně vyčerpat.