Verunka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je možné sehnat někde volně papírky, které zjistí ořítomnost drogy v těle. A jak dlouho se drží marihuana v krvi a jak dlouho v moči a potu???

Odpověděl:
Dobrý den, testy na přítomnost drog z moči lze koupit ve větších lékárnách. Užití marihuany je z moči detekovatelné 1 až 30 dní, zcela vyjímečně déle. Tato doba závisí na intenzitě a délce předchozího užívání, pokud se jednalo o občasné užívání uvádí se zpravidla doba 14 dnů. Testy z krve je užití marihuany zjistitelné do 14 dnů, při občasném užívání do 10 dnů. Pokud se týká testování z potu, jedná se o poměrně ojedinělou záležitost a detekovatelnost by vám sdělila toxikologická laboratoř. Nejčastěji se testy provádí z moči. Můžu se zeptat, proč vás to zajímá? Jana Marečková