Pervitin jehlou
Lautrec
Dobry den. Chtel bych se zeptat jak se perviti pripravuje pred vnitrozilnim pouzitim. Hledal jsem, ale nenasel. Nemusite se bat, nemam v planu to zkouset, proste me to jen zajima. Diky za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, docela by mě zajímalo, z jakého důvodu Vás zajímá, jak se pervitin připravuje před aplikací, když to zrovna nehodláte zkoušet. Ale to už je asi jiná věc. Kdybyste však chtěl napsat víc o těch svých důvodech... Jinak - pervitin je látka, která se rozpouští ve vodě. Někdy lépe, někdy hůře, dost záleží na tom, co do toho který dealer nebo výrobce přidá. Pak se roztok natáhne přes filtr (např. vatový tampon) do stříkačky. Podrobnější popis Vám s ohledem na spíše "protidrogové" zaměření našich stránek nemůžeme poskytnout. S pozdravem, Gabriela Koryntová.