Flashback
Zrajda
Dobrý den, měla bych dotaz,před měsícem jsem zkusila vypit mlíko uvařený s trávou,byla jsem pak ještě asi 3 dny zmatena.Následně jsem ted po měsíci mela asi flasback,chtěla jsem se zeptat,jak často se to bude opakovat.Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel se nedá určit, jak často se to bude opakovat - závisí to na mnoha především individuálních faktorech. U někoho se podobný stav vůbec neprojeví, u někoho se objevuje opakovaně a i delší dobu po odeznění intoxikace. Obecně platí, že čím déle od intoxikace, tím je menší pravděpodobnost, že se flash back znovu objeví. Předpokládám, že ty stavy zmatenosti, které popisujete, už odezněly - ale kdybyste měla nějaké přetrvávající potíže, tak napište a zkusíme vymyslet, co by se s tím dalo dělat.