pervitin
sluníčko
několíkrát jsem si tady přečetala odpověd na dotazy, za jak dlouho se piko vyloučí z těla a pišete, že v moči je to 3 týdny a v krvi 3 dny - není to málo?? V krvi to musí být déle ne? a jak je to s trávou? děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Doba, po kterou se dají drogy detekovat v organismu, se vždy udává v určitém rozmezí. U pervitinu je to konkrétně u testů z krve 1- 3 dny, u testů z moči 3- 21 dní (tam to závisí především na intenzitě a dlouhodobosti předchozího užívání, čím intenzivněji a déle byla droga užívána, tím déle se dá detekovat v moči). Tyto informace jsou ověřeny toxikologickou laboratoří, takže o jejich objektivitě nemám moc pochybnosti. V krvi se látky obyčejně drží kratší dobu než v moči, což platí i u marihuany. Tam je doba detekce z krve max do 14 dní od posledního užití, u detekce z moči se to pohybuje od několika dní do několika týdnů (obyčejně se uvádí 1 - 30 dní, výjimečně to opět při dlouhodobém a intenzivním užívání může být i déle). Proč se na to vlastně ptáte?