Lisohlavka
lol
muj kámoš chce vyskoušet lisohlavku hulit ...co se mu muže stát??nechcu aby nak špatně skončil..nikdo mu to nerozmluvi a já už nevím co mám dělat..:-(

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Lysohlávky se dají i kouřit. Účinky budou mít rychlejší nástup, což není v případě halucinogenních drog zrovna bezpečné (vzhledem k riziku úrazu a dalších nedopatření). Jinak bude intoxikace probíhat podobně jako při orálním užití. Ohledně účinků a rizik halucinogenů najdete podrobné informace na těchto stránkách pod příslušnou rubrikou, kde je přímo text o lysohlávkách. Další informace můžete najít na www.biotox.cz (jednak o lysohlávkách a jednak texty o psychedelikách - halucinogenech a jak se chovat při potížích v intoxikaci a na co si dát pozor). Největší riziko, které hrozí u halucinogenů, je vznik přetrvávajících psychických potíží - rozvoj psychotických, depresivních a/nebo úzkostných stavů, které neustoupí s odezněním intoxikace, ale mají dlouhodobý charakter. Pokud se kamarád rozhodne drogu vyzkoušet a nenechá si to rozmluvit, tak by měl především mít dostatek informací, co droga může způsobit a jaké jsou její účinky. Můžete mu aspoň dát doporučení na naše stránky nebo na biotox.cz.