sc
dobrý den. před pár týdny jsemměl lsd,a od té doby pozoruji změny ve své psychice.před tripem jsem si přečetl spoustu informací týkající se této drogy a četl jsem i to ,že může vyvolat skryté psychické nemoci.můj problém je ten,že niní mám pocit že vše co mě napadne dokážu a mohu udělat,to se samozřejmě netýká iracinálních věcí(létání atd)kupříkladu mě napadlo že by mohlo být zajímavé vydět sám sebe s podříznutými žílami..tak jsem to udělal,semozřejmě že tak ,abych to přežil ,poněvadž mým nápadem bylo pouze to vidět sám na sobě..mám pocit že se to už nikdy nevrátí k normálu..asi bych měl vyhledat psychologa že?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, na základě těch pár informací, které o Vás v tuhle chvíli mám, lze jen těžko posoudit, jestli Vám užití LSD spustilo nějakou psychickou poruchu. Není zrovna normální podřezávat si žíly, ať už se chce člověk zabít nebo "jen" zjišťovat, jak to na něm vypadá. Sám se zmiňujete o tom, že byste měl nejspíš vyhledat psychologa. Jestli máte obavy o své psychické zdraví a situace se nelepší (píšete, že už to trvá několik týdnů), je to určitě na místě. A rozhodně je lepší vyhledat ho teď, kdy Vás nenapadají iracionální věci (jako létaní), než později, protože i tyhle "racionální" by Vám mohly ublížit. Držím Vám palce, abyste našel odvahu a obrátil se na odborníka. Kdybyste potřeboval poradit s tím, kam se obrátit, napište odkud jste. Jinak budu ráda, když dáte vědět, jak se věci vyvíjí. S pozdravem, Gabriela Koryntová.