ja3
čital som na internet članky a aj vyjadrenia ludí čo berú ten liek že vedlajší učinok (znížinie chuti na sex) im nevymyzlo. vedlajšie učinky ako sucho v ustach mozno prejdu ale myslim ze to ze nemam chut do jedla a chut na sex naozaj neprejde.Nemozem zavolat pani doktorke lebo je nedela. Zacnem chodit k psychologicke na terapiu a rozoberat svoje problemy, uz som sa objednal. ale ako mam vysadit tento liek ? prosim vas o odpoved. mozem si tym moc ublizit ked ten liek teraz prestanem brat ? (dnes som si uz tabletu nedal :(

Odpověděl: Jana Justinová
Nezlobte se, ale opravdu si netroufam ordinovat takhle po internetu. Stejně jste ale udělal, co jste chtěl, tabletu jste si nevzal. Přesto si stojím za tím, že vysazení léku byste měl konzultovat alespoň telefonicky s lékařkou, která Vám ho nasadila. Jestliže nemáte chuť k jídlu a na sex, chápu, že je to poměrně vážný vedlejší účinek, ale dá se bavit např. o změně na podobný lék, bez těchto problémů. A nebo i úplné vysazení, musíte to ale zkonzultovat s ní.