?:
ja3
Dobry deň Môj dotaz sa tak priamo netyka drog ale ok mi odpoviete naozaj by ste mi moc pomohli.asi pred 3tyždnami som bol u psychiatričky kvôli depresiam ze co s tym.Bol som tam asi 20minut,ani som jej poriadne nestihol povedat co ma trapi,hned mi predpisala antidepresiva Serlift 50mg. Samozrejme dal som tomu sancu,tyzden som uzival pol tablety kazdy den a potom este asi dva tyždne celu tabletu rano.Nepaci si ma to aky ma ten liek na mna vplyv a vedlajsie ucinky.Hovoril som to aj doktorke ale povedala mi ze to mam brat este 3tyzdne ze to mozno prejde ak nie tak ze mi predpíse iné lieky..ALE JA NECHCEM BRAT TRVALO LIEKY. môj dotaz je ako mam vysadit serlift aby som si nejak neublizil ? mam teraz brat par dni polovicu a potom stvrtku ci ako ? Naozaj mi moc pomozete, dakujem za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, rozhodně bych Vám doporučovala, než byste eventuelně lék vysazoval, navštívit jiného psychiatra, který by se s Vámi bavil, nejen Vám předepsal léky. Lepší je najít lékaře, který se zároveň považuje i za psychoterapeuta, takový Vás většinou bude poslouchat a bude ho zajímat, jak se máte. A také s Vámi bude třeba řešit Vaše problémy jinak než jen léky. Je ale možné, že pokud Vám takový lékař dobře vysvětlí, jaký lék vlastně užíváte a k čemu by Vám mohl být dobrý, dohodnete se spolu, že ho zkusíte ještě chvíli užívat (vedlejší účinky opravdu mizí po krátké době). Pak by nebylo dobré ho vysadit a pak zas hledat zbytečně další. Nedělejte tedy ukvapené závěry, chápu, že Vás paní doktorka nemusela přesvědčit o svých schopnostech způsobem, jakým s Vámi jednala, ale třeba Vám jiný lékař bude vyhovovat lépe. Řekněte mu o své zkušenosti a jakou máte obavu z léků. Pokud byste se přeci jen rozhodl lék vysadit, zkonzultujte to prosím alespoň telefonicky s doktorkou, která Vám ho nasadila, protože o Vás přeci jen něco ví a po internetu rozhodně není dobré měnit medikaci.