operacia a uzitie extazy
bojazliva
Dobry den,chcem sa spytat ci je nebezpecne uzit 4 dni pred laparoskopickou operaciou v celkovej anesteze extazu. Pretoze 10.11 sa chcem zucastnit na jednej akcii,ale uz 14. idem na operaciu. Neodzrkadli sa uzitie aj na predoperacnych vysetreniach,ktore podstupim 13-teho. Nechcem zbytocne riskovat,tak sa pytam na spojitost uzitia extazy a narkozy..dakujem za skoru odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, pokud je to ve Vašich silách, považovala bych za bezpečnější se extázi před operací vyhnout. V předoperačních vyšetřeních patrně extázi ve Vašem těle hledat nebudou, ale její užití s Vaším organismem určitě trochu zacvičí.... Tak opravdu raději neriskujte a aspoň deset dní před narkózou sekejte dobrotu. PS: Mimochodem užívání extáze má svá rizika i pokud se zrovna nechystáte na operaci, můžete se o nich dočíst třeba na našich stránkách v rámečku pod vstupem do poradny, kolonka stimulační látky.