ahoj dekuji za rychlou odpoved. Jeste nikdy se mi to nestalo, ale boulicka uz je nastesti pryc. A jeste by me zajimalo jestli nizkej tlak ma neco společnýho s tim, ze beru pernik? A za jak dlouho se objevi závislot kdyz uz beru přes půl roku buchnou, ale jenom o víkendech diky mockrát

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, při braní pervitinu tlak hodně kolísá, po aplikaci většinou vyletí nahoru, pak zas spadne prudce dolů. jestli pozorujete znatelně nižší tlak od doby, kdy berete, může to mít s tím souvislost. Hlavně si ohlídejte, aby nebyl nízký moc, mohlo by Vám to pak dělat problémy (mdloby, nevolnost atd.). Co se týče závislosti, na pervitinu nevzniká fyzická, ale jen psychická a ta je tehdy, když už Vám vadí bez drogy být, i kdyby to mělo být jen jednou týdně. Pokud máte problém jeden víkend pervitin vynechat, jde už vlastně o závislost. Takže pak záleží jen na Vás, jestli Vám to vadí nebo ne. Asi trochu jo, když se na to ptáte, ne?