dcera a pervitín
jedlička
Obě jsme navštívily rodinnou poradnu, kde jsme absolvovaly pohovor s psycholožkou ale ta nám doporučila řešit prvnotně problém drog a obrátit se na specialistu. Jsme z České Lípy a specialista na drogovou problematiku sem zajiždí jen jednou týdně a má plný stav klientu. Je tu sice K centrum, ale to dcera až do dneška zavrhovala, ale dnes nastal obrat, kdy ho navštívila se svým kamarádem. Měla pohovor a dostala prý podněty k zamyšlení a má znovu přijít příští týden, můžu se zastavit i já. Takže nám trošku svítá naděje pomoci ale určitě budu ráda, poradíte li mi někoho dalšího . Díky za rychlé odpovědi, moc mi to pomáhá v tom jak mám postupovat co dělat jak se na to dívat.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že obrátit se na kontaktní centrum je v tomto případě nejlepší řešení a je zřejmé, že by to mohlo Vaši situaci posunout někam dál. Pokud dcera pracovníkům KC důvěřuje a je ochotná tam jít na další konzultaci, tak to je základní předpoklad pro nějaké další změny. Rozhodně bych tam být Vámi zašla také, ať už společně s dcerou nebo sama se poradit. Pro jistotu posílám adresu a telefon do kontaktního centra a držím palce. Kontaktní centrum Hálkova 1794, Česká Lípa, 470 01 telefon: 487 831 545 Mgr. Magda Jogheeová