jarka
dobrý den, můj syn bere pervitin a chtěl by s tím přestat. jak mu mám pomoci? kde mám vyhledat nějakou pomoc? jsem z okresu Břeclav. zkoušela jsem volat na nějaká telefonní čísla, ale vždy se mi ozval zázńamník. kde mi opravdu pomohou? děkuji nashledanou

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Nevím, kam jste zkoušela volat, ale mohu Vám nabídnout telefon na Kontaktní centrum a terénní program, Břeclav, Náměstí T. G. Masaryka 4, tel: 519322842. Tam si může syn zavolat, objednat se a zajít si popovídat o tom, jak může svůj problém řešit. Stejně tak se na ně můžete obrátit i Vy. Nevím, jakou mají provozní dobu, ale zkuste to a uvidíte. Zatím Vám držím palce a kdyby se nikdo neozval, napište znovu nebo se zkuste sama podívat na www.drogy.net pod odkaz vpravo "kontakty".