delinka
Dobry den...budu mit nejspis otazku na ktereou odpovidate vic nez casto.Zacla jsem chodit s klukem,ktery bral kdysi pervitin...ted byl nekolik let cistej.Ovsem pri prvni vetsi krizi se k tomu zacina vracet....Picha si priblizne v rozmezi tydne...NIkdy jsem se s nekym kdo by v necem jel nesetkala a nevim jak reagovat..zalezi mi na nem,ale nevim jaky k nemu mit pristup...a hlavne kam se obratit,protoze vim,ze kdyz mu dam do ruky papir jdi tam a tam,jsem bez sance.....Myslim,ze snad i on bude jeste natolik rozumny a poci si necha...ale pocitam spis s nejakou ambulantni lecbou....Chodi normlane do prace,ale uz mel par vypadku kdy kvuli fetu ani tam nedorazil....budu moc rada kdyz mi odpovite...predem diky....Pavlina

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, popravdě řečeno nejlepší cesta je z takového vztahu odejít, především pokud netrvá roky. Přítel by se měl totiž v první řadě dát sám dohromady, pak teprve může mít s někým kvalitní vztah, bez toho aby ho ohrožoval. Pro Vás je tu velké nebezpečí, že by Vás mohl do drog stáhnout také, nebo že se minimálně vyčerpáte snahou mu pomoci a nikam to stejně nepovede. Pokud je ale odhodlaný, že chce se svou závislostí něco dělat, měl by být sám ten aktivní, kdo vyhledá nějakou pomoc, ať už ambulantní nebo pobytovou. A ne že za něj Vy budete pátrat, pak mu dáte papír do ruky a on se na to stejně vykašle. Pokud by tedy hledal nějaké zařízení, adresář je na stránkách www.drogy.net, stačí jen zadat lokalitu a typ.