zase
someone
brala sem peri..pul roku v kuse..¨nestrilela jsem si.pak jsem potkala,nekoho,kdo me z toho dostal-zavrhla jsem kvuli tomu i svou kamosku ktera v tom pokracovala a jela vzdycky se mnou.uz jsem nemala takovy stavy jako driv,fungovalo to na me max. hodinu,pak jsem normalne usnula,jedla..proste nic...ale ted..vrasci se to.zase to chci.vsechno me nicui. a ja chci utyct.a mam strach.desim se toho,ze je to tu zas.toho pocitu ze to vlastne CHCI HROZNE MOC ,ZE TO MUSIM MIT.ted sem jela tyden v kuse,uz zase nemam zadny vycitky...peri nemuzete mit nikdy pod kontrolou..driv nebo pozdejc vas dostane...co mam delat?!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že vaše pocity jsou spojené s tím, že jste teď po nějaké době zase týden brala. Pak se chutě na drogu vrátí v plné intenzitě, znovu se obejví potíže s tím spojené - strach, úzkost, beznaděj. Máte pravdu, že pervitin nejde udržet pod kontrolou - pokud už jste měla s ním v minulosti potíže a brala jste ho intenzivně a delší dobu, tak pak už to nejde vrátit k tomu, že budete brát občas, jednou za měsíc nebo tak něco. Jediné, co můžete udělat, je začít znovu abstinovat. Jinak to bude jen horší. Zkuste o tom uvažovat. Myslím, že by bylo i možností, kdybyste si o tom mohla popovídat s někým z odborníků a získala byste podporu, kterou teď potřebujete. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám někoho z kolegů doporučit. Zatím přeji hodně štěstí.