aaa
alka
To je pravda,vim,že je nemůžu považovat za kamarády.Snažim se bejt čista už skoro rok (strašně rychle to uteklo) tohle sou moje první tři měsíce co můžu říct,že sem fakt čistá,protože ze dne na den to opravdu nejde.jj,nabídli mi to právě ti ,,kamarádi,, se kterýma se bavim a ti se kterýma sem byla většinu profetovaných dnů už skoro nevidim.asi je to stres a nervozita.Ale uklidnuju se tim,že si řeknu ,,Pudu radči na pivko dam si brčko a pudu domu KLIDNĚ A NERUŠENĚ SPÁT,,mam i kamarády co třeba nikdy nebo vůbec nebrali,takže zase nejsem sama a právě za tohle sem hrozně ráda,protože sem třeba takovýhle štěstí mít taky nemusela.viděli jak sem vypala,jak sem najednou na ně byla hnusná a nevěděli proč.Malem sem o tyhle lidi přišla a ted sem s nima radši:-) Moje psychyka je už dlouho v háji,možná i pro to sem s tim jedem začala.Nevim jesli toho mam litovat,že sem s tim začla nebo ne a řikat si,že každej dělá chyby.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že sama cítíte, že to s těmi kamarády není takové, jak jste to vnímala dřív. Mám pocit, že pro Vás bude rozhodně bezpečnější navázat víc kontaktů s těmi, co nemají s drogami zkušenosti nebo alespoň ne s pervitinem. Je dobře, že jste o tyto známé nepřišla a že se s nimi teď můžete bavit. Jen bych měla jedno malé upozornění - s tím alkoholem a trávou nakládejte velmi opatrně. Jsou to přec jen také psychotropní látky a může se stát, že člověk vymění jednu látku za jinou a problém se tím nevyřeší, i když to na začátku vypadá, že je to bezpečnější než pervitin - alkohol může být dost zrádný. Také mohou v opilosti nebo kocovině přijít intenzivnější chutě na pervitin, takže buďte opatrná. Také to zrovna není ideální na to, aby se Vaše psychika mohla smysluplně zregenerovat... Myslím, že pokud teď abstinujete, tak nemá smysl si vyčítat, že jste se k drogám dostala a že jste je nějakou dobu brala - koneckonců, minulost už nezměníte a bude lepší, když se zaměříte spíš na budoucnost a budete to brát jako jednu ze svých životních zkušeností. A pokud se necítíte dobře a nejste psychicky úplně v pohodě, zkuste omezit ten alkohol a trávu, mohlo by to pomoci. A jestliže ne, možná by nebylo od věci si o tom popovídat s někým z odborníků osobně. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám někoho z kolegů doporučit. Zatím přeji hodně štěstí a držím Vám palce.