..testy
Raduše
..omlouvám se.. bydlím v Praze tak určitě nějaký kontakt tady..a prý jsou anonimní a normální prosím vás i jestli můžete jak jsou na tom cenově.. žloutena hiv..atd děkuji moc..

Odpověděl: Bára Orlíková
Mohla bych Vás poslat za kolegou MUDr. V. Řehákem, který má hepatologickou ambulanci a dosti se věnuje lidem, kteří berou nebo v minulosti brali drogy, je zaměřený především na hepatitidy (žloutenky), ale dělá i testy na ostatní choroby. Takže tam skutečně nikdo nebude dělat problémy s Vaší minulostí. Není to sice anonymní (nicméně nikdo se nedozví, že jste tam byla, nikomu se neposkytují informace dál, protože je to chráněné lékařským tajemstvím), ale za to je to zadarmo. Nechte si udělat kromě testů na infekční choroby i komplexní vyšetření, aspoň budete vědět, jak na tom jste. Pokud byste si nechala udělat testy v KC, tak by Vás v případě nejasného nebo pozitivního výsledku z jejich orientačních testů stejnak poslali tam nebo do infekčního centra pro drogově závislé v Motole. Až tam půjdete, nemusíte se ničeho obávat. Kontakt: MUDr. Vratislav Řehák Hepatologická poradna, Nuselská poliklinika, Táborská 57, Praha 4 Nusle Je možno telefonicky se objednat Po-Čt, 9:00-12:00 - Telefon 234 091 142 www.hepatitis.cz