LSD, nespecha
bob
Dobry den, Mnel bych takovy dotaz, proc v textu o LSD pouzivate pojem otrava? Kdyz dopad na fyz. slozku je minimalni? O tom by se dalo mluvit treba u durmanu, nebo dalsich svinstev. Nechtěli by jste do seznamu literatury doplnit knihu od Alberta Hofmana, LSD, mé problémové dítě. ? ( www.mujweb.cz/zabava/lycaeumCZ/lsd.htm ) Jinak si myslím, že informace na techto strankach jsou objektivni a vyrovnane. Dale bych se chtěl zeptat, proč někteří politici, a policejni "experti" mluví často v mediich o zvyšení potentnosti marihuany, nekdy jsem dokonce slyšel 36% THC, když i na strankach seedbank je nejvice 30%, a to jenom za obvzlaště přiznivých podmínek. Přijde mi, že je naopak větší koncentrace THC přinosem, neni nutne zkonzumovat takové množství, takže se nezanašejí tak moc plice a pod. Myslite, že je to cilene upravovani faktu? Myslim, že vaše poradna funguje skvěle, a pomaha lidem s opravdu velkymi problemy (pervitin, heroin..) Nemate nějake čislo učtu, kde bych mohl posilat treba 100kc na provoz každy měsíc? Neni to moc, ale aspon neco.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ohledně použití termínu otrava - ten neznamená nic jiného než termín intoxikace. Nehledejte za tím nic dalšího, nebo speciálního. Je to jen užití zavedeného termínu. Myslím navíc, že užití takového termínu přece jen může potenciální uživatele varovat, že LSD není zase tak úplně sranda a měli by být opatrní. Ohledně debaty o potentnosti konopí máte pravdu. Zase na druhé straně - pokud si nezkušený uživatel dá šluka z nějakého zvláště "vymazleného" indooru, tak riziko, že intoxikace bude mít nestandardní průběh, je daleko větší, než když je to nějaké "seno". To je taky třeba brát v potaz. Pokud se nás rozhodnete podpořit, tak tady máte návod. A díky. :-) Naše č. účtu je 130 380 91/ 0100 Jako variabilní symbol uveďte prosím číslo 777 a na e-mail sponzoring@sananim.cz, prosíme, sdělte svoje jméno a poštovní adresu. V případě darů nad 1000,-Kč nás kontaktujte, rádi Vám vystavíme potvrzení o přijetí a hodnotě daru pro finanční úřad. P.s. Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo, ale jak tam bylo nespěchá, tak jsem to odkládal a odkládal a odkládal, ... :-)