co se to deje?
\ach jo/
zkusim to zkratit....uz je to celkem tezky...zacal jsem dost ujizdet na piku..a to ze moc.... byva mi strasne hrozne po psychicke strance...mam nekdy strach jit mezi lidi..bojim se ze nekomu ublizim...nebo se jen tak zniceho nic rozbrecim a to trva treba i hodinu,dve..a pritom mam v hlave prazdno...mozna jne otazku proc brecim? co se to deje?

Odpověděl:
Dobrý den, to co popisujete jsou zřejmě příznaky počínající toxické psychózy. Ta se při pravidelném užívání pervitinu vyskytuje velmi často. Začíná to většinou pocity pronásledování (stíhy), pokračuje to paranoidními bludy a často se objevují i halucinace. Stavy které popisujete nejsou při pravidelnném užívání pervitinu neobvyklé. Odeznít by měly nejpozději do 3 týdnů po jeho vysazení. Pokud budou obtíže přetrvávat, navštivte psychiatra. Toxická psychóza může někdy přerůst v psychotické onemocnění, které vyžaduje dlouhodobou léčbu. Na Vašem místě bych se k užívání pervitinu už nevracel. Přemýšlejte o tom a kdyby Vám abstinence dělala problémy, ozvěte se.