potrebuji to vysvetlit
nicola
Ahoj poradno Mam takovy problem . Pred trema dnema jsem mela nechranenej sex a bohuzel jse muj pritel do me udelal. Ja nato hned druhej den rano dostala menstruaci ale ta neni stala a pravidelna behem dne. Chvilku krvacim a chvily ne a moje krvaceni je svetle a muzu citit takovy pach z ty krve. Vzala jsem si tu pilulku co vam ma zrusit to tehotenstvi {novelle 1500}a tak cekam jestli zapusobi. Co mam delat kdyz nedostanu pristi menstruaci? a co to znamena s tim krvacenim co mam ted? Muze to byt tim ze kdyz jsem si vzala tu pilulku tak muzu mit prerusovanou menstruaci? cetla jsem to nekde ale nejsem si jista jestli je to pravda.je mozny aby mlada divka jako ja {18 let} mohla dostat inekci na potrat nebo co se to vlastne dava? jeste nikdy se mi to nestalo a menstruaci jsem mela pravidelnou az tady na tu co mam ted .

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Naše poradna je zaměřená na problematiku nelegálních drog a Váš dotaz nejspíš s drogami nesouvisí. Nicméně - abyste byla bez obav, pokud jste dnes dostala menstruaci (tedy pohlavní styk proběhl den před menstruací, kdy je pravděpodobnost otěhotnění blízká nule) a pokud jste navíc užila postkoitální antikoncepci (tedy tu pilulku), tak se skutečně nemáte čeho obávat. Pokud byste měla jakékoli pochybnosti, vyražte za svým gynekologem. A příště použijte s přítelem kondom :) Koneckonců, to by měla být především jeho starost.