Pervitin
missa
Přítel (22) jel nekolik let v drogách (hlavně pervitin), teď už si dá jen občas, ale ráda bych ho z toho dostala úplně. Několikrát mi slíbil že přestane, ale pokaždé když se někde pervitin objevil dal si znovua tvrdil ze naposledy ...je nějaká šance , že bych ho z toho dostala sama? případně rada jak? předem moc děkuju

Odpověděl:
Dobrý den, můžete to samozřejmě zkusit. Lépe řečeno, on může zkusit dostat se z toho sám a Vy ho můžete podpořit. Pokud má zkušenost s drogami několikaletou, nebude to patrně jednoduché a myslím, že je lepší zkoušet to s pomocí odborníků. Přestávat s drogami bývá většinou velmi náročné a je zbytečné trápit se s tím sám, když existuje řada různých zařízení, kde lze naleznout pomoc. Informace jaké různé typy zařízení existují, jsou na naší úvodní stránce, v rámečku pod vstupem do poradny v kolonce pomoc a léčba. Třeba tam naleznete něco, co by vám vyhovovalo. A na této adrese http://www.plbohnice.cz/nespor/addictcz.html jsou mimo jiné ke stažení dobré příručky pro ty, kteří to chtějí zkoušet sami. A mějte, prosím, na paměti, že musí především chtít Váš přítel sám, že to nemůžete udělat za něj.... a že je možné, že on nebude chtít a pro Vás bude nejbezpečnější vzít nohy na ramena. Ale to je ten nejpesimističtější scénář. Přeji ať to dopadne líp.