zloutenka B
sarka3
Krasny den, mam dotaz. Uz 6 let abstinuji, ale predtim jsem par let brala heroin a prodelala zloutenku typu B. Lekari mi tvrdili, ze se v mem pripade do chronicke faze nedostala, ale ted jsem absolvovala krevni testy v 1. trimestru tehotenstvi a vysledky odberu dopadly nejak podivne. Sama lekarka prohlasila, ze musi vysledky konzultovat s imunologem, ale ja tu ted sedim nad zpravou a nejak se v ni nemohu zorientovat. Tak jsetli by jste mi treba nedokazali pomoci;)). HBsAG negativni, antiHBS 760 (tolerance vyskytu je nulova), antiHBc Igm negativni a antiHBc Total reaktivni. Netusite, co to znamena?? moc diky za odpoved. Sarka

Odpověděl:
Dobrý den, Šárko, s ohledem na odborné zaměření vašeho dotazu jsem kontaktovala lékaře-specialistu hepatologa MUDr. Vratislava Řeháka. A tady je jeho odpověď: "Tento laboratorní výsledek znamená, že jste prodělala hepatitidu B a máte proti ní protilátky. Dle totoho nálezu se není čeho obávat. Vaší lékařce můžete předat kontakt na moji poradnu pro choroby jater - MUDr. V. Řehák, Táborská 57, Praha 4, tel. 234 091 142, pokud by potřebovala cokoliv z této oblasti konzultovat." Takže přeji zdravé miminko a hodně štěstí. Jana Marečková