Ahojte chtěla bych se zeptat na jednu věcičku. Nějakou dobu beru perník nitrožilně a při poslední akci mě odjížděl kámoš a zůstala mi tam boulička, která nejde moc vidět, ale na dotek jde hodně cejtit. Tak by mě zajímolo z čeho a nebo proč to tam mám. Děkuji moc

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Kdyby to trvalo chvíli, boulička byla červená, zvětšila se a na omak byla teplá, pak by mohlo jít o místní zánět - absces. Můžete zkusit to pak natřít heparoidem, zabalit a uvidíte, jestli se to zlepší. Ale také by to mohla být třeba jizva po vpichu. Nebo by to mohla být alergická reakce. Jestli chodíte do nějakého kontaktního centra, zkuste se tam zeptat. Kdyby to nemizelo, asi by bylo dobré zajít na kožní. Takhle přes internet to jde jen těžko odhadnout. Mám jen málo informací - a to jak o Vás, tak té bouličce. Stalo se Vám to třeba už někdy dřív? Máte k tomu ještě nějaké jiné problémy? Když budete potřebovat, znovu napište.