internetová pomoc
kacena
Dobrý den, můj přítel má výrazný problém s kouřením trávy. Chtěla jsem se zeptat, jestli v Čechách existuje nějaký program na internetu, kam by se třeba mohl přihlásit a kde by mu pomohli. Za žádnou cenu nechce jít do žádného centra ani nikam jinam, vyhovovalo by mu, kdyby mu třeba někdo radil přes internet, co dělat, jak s tím bojovat. Děkuju za odpověď. Kačena

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Bohužel nevím o tom, že by existovalo v Čechách něco speciálního pro uživatele marihuany. Našla jsem jenom jeden vcelku zajímavý odkaz na www.marijuana-anonymous.org, ale to by mohl přítel využít jen v případě, že by uměl anglicky. Jinak Vás asi zklamu. Je ale dobré vědět, že kontakt přes internet je spíše podpůrný a rozhodně nenahradí osobní setkání. V tuhle chvíli neznám přítelovi důvody, proč zavrhuje osobní kontakt, ani nevím, jak se na svůj problém s kouřením trávy dívá on. Jestli to nejste pouze Vy, kdo vidí problém, ale i Váš přítel, pak mu můžete doporučit pro začátek naši poradnu a uvidíme, co bude dál. Stačí tahle odpověď?