uzivani pervitinu iv
uniluc
Je mi 24 let,jmenuji se jana,od 12let jsem byla zavisla od heroinu,po leceni 3roky abstinence a pak jsem zacala s uzivanim kokainu,extazy a posledni 4 roky jsem uzivala pervitin i.v.ted je to zhruba 7mes.co abstinuji no moje telo zacina selhavat,zacinam mit potize se vnejsimi organy-ledviny,moc.sys.reprodukcni sys.svaly i kosti,krevni testy nevykazuji zapalove procesy ani vir.onemocneni,muzete mi prosim popsat co se se mnou deje?jake to bude mit dalsi nasledky?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to Vám nejlépe řekne lékař, který viděl Vás i Vaše výsledky testů. Ale pokud jsou vyloučena veškerá závažná onemocnění (žloutenky, HIV apod.), jde pravděpodobně o to, že Vaše tělo, které bylo 9 let zakonzervované drogami, teď dohání co zameškalo, a to v dobrém i ve zlém. Stává se to velmi často lidem, kteří berou dlouho a intenzivně a především pokud jste začala ve věku, kdy ještě není tělo dovyvinuté. Během braní dává člověk organismu strašně zabrat, ale ten nemá možnost dát najevo svou únavu, protože je utlumený nebo naopak přehnaně stimulovaný drogami. Takže pak, když si to může dovolit, všechno to, co se v něm střádalo se vyvalí na povrch. Jaké další zdravotní následky bude mít Vaše braní je těžké říct. To je opravdu věc důkladné prohlídky. V každém případě buďte trpělivá, 7 měsíců je krátká doba. Zkuste jeden po druhém řešit problémy, které se budou objevovat a hlavně konzultujte všechno s lékařem, který zná vaši drogovou minulost.