Těhotenství
Bandy
Dobrý den jsem v 5 týdnu těhotenství a chtěli bychom si dětátko nechat máme 2 měsíce po svatbě a hodně jsme do posud slavili kde nebil bohužel jen alkohol,ale i kokain.Zajímalo by mne jestli je možnost aby bylo dítě zdravé?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To se přes internet dost těžko posuzuje, navíc nevím, v jaké intenzitě a kvantitě jste alkohol a kokain konzumovala. Myslím, že by bylo ideální, pokud byste to konzultovala se svým gynekologem a aby měl informace o všech těchto věcech. Jinak myslím, že možnost, že dítě bude zdravé samozřejmě je, ale je tu i riziko nějakých potíží. Pokud byste chtěla, tak bych Vám mohla dát kontakt na gynekologa v FN Motol, kde se zaměřují i na těhotné ženy, které v době těhotenství užívali nebo užívají drogy. Zatím přeji hodně štěstí a pokud byste měla zájem o ten kontakt, tak napište.