Perník
Hanyka
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je možno kouřit pevitin?? Protože moje kamarádka no známa říká že to dělá a já nevím jestli je to fakt možné!!Tak se vas chvi zeptat je pravda ze ted az nejak moc zhubla a furt spi!!Děkuju moc za odpověď Hanka

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Není to sice moc obvyklý způsob užívání, ale pervitin se kouřit dá. Obvyklejší je ale samozřejmě šňupání pervitinu nebo jeho injekční užívání. To, co pozorujete na kamarádce, mohou být příznaky užívání pervitinu. Pervitin způsobuje sníženou chuť k jídlu, proto je výrazné a rychlé zhubnutí jedním z typických příznaků. V intoxikaci pervitinem člověk nemá potřebu spánku a dokáže nespat i několik nocí - nicméně organismus si pak za to vybere svou daň a člověk je schopen zas několik dní prospat. O účincích a rizicích užívání pervitinu se dočtete více podrobností na těchto stránkách pod kolonkou Stimulační drogy / Pervitin.