pervitin jako antikoncepce
Andudle
Chtěla bych se zeptat,jestli pervitin působí na sperma jako antikoncepce...už několikrát jsem slyšela,že pokud je muž na perníku,tak žena nemůže otěhotnět.Moc se mi to nezdá!A ještě...pokud jsou oba dva na perníku a mají nechráněný pohlavní styk,jestli může dojít k otěhotnění??Děkuju

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím, kde jste o něčem podobném slyšela, ale rozhodně to není pravda. Pervitin nepůsobí jako antikoncepce. Takže ať už je pouze muž na pervitinu nebo oba partneři, tak k otěhotnění dojít může. Takže - vzhledem k tomu, že otěhotnět za situace, kdy žena bere drogy není zrovna ideální, doporučovala bych zvolit nějakou formu antikoncepce. Také mě napadá, že otěhotnění není jediná věc, která se při nechráněném sexu může přihodit, bylo by vhodné uvažovat o používání kondomu. Může totiž dojít k přenosu infekčních chorob, zvláště pokud partneři užívají drogy injekčně a nejsou důslední v používání výhradně vlastního injekčního náčiní nebo pokud se nejedná o stabilní vztah a některý z partnerů má i jiné sexuální vztahy.