anarchistmachine
už delší dobu se potýkám s problemem zvaným pervitin ale teprve ted me to přestává bavit ale nemám sílu nebo odvahu s tím skončit mužete mi poradit kdo by mi v praze pomohl.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, zkuste K-centrum v Osadní 2, za Holešovickou tržnicí v Praze 7. Můžete se objednat telefonicky (tel. 283872186) nebo přímo osobně. Otevřeno je ve všední dny od 8 do 20 hod, o víkendech od 13 do 20 hod (s výjimkou dneška, kdy je výjimečně zavřeno). I dalších možností je v Praze dost, např. Drop In (Karolíny Světlé 18, Praha 1, tel: 222 221 124), K centrum Stage 5(Mahenova 4, Praha 5, tel: 605 319 926), nebo některou z AT poraden. Případné další kontakty naleznete na stránkách www.drogy.net, v rubrice Kontakty. Snad si některý vyberete a splní Vaše očekávání.