alkohol
jarous
dobry den nechodím do hospod každy ale když jdu tak čas odčasu stratím soudnost přehled o času a vrcím se až rano a to že namol a rad bych si nechal poradit co jak dějuji s. j.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel takto podle Vaší stručné informace nemohu posoudit situaci natolik, abych Vám mohla poradit něco konkrétního. Nevím, co je podle Vás čas od času, zda je to dvakrát týdně nebo jednou za měsíc, jaké množství alkoholu vypijete, zda Vám pití dělá v běžném životě potíže /v zaměstnání, v rodině/ nebo zda máte nějaké zdravotní problémy s tím související... a také zda máte pocit, že je situace natolik závažná, že byste s tím chtěl něco dělat. Zkuste nad tím uvažovat a když byste chtěl v rozhovoru pokračovat, tak napište a pokusíme se vymyslet něco, co by Vám pomohlo. Zatím přeji hodně štěstí.