Gabbriela Koryntovaa
Janina
Pekny odpoledne preju... nevim jestli si me jeste pamatujete ale 22.10.jste mi odepsala na muj dotaz..ano a potrebuju pomoct vim to...sem z vlasimi -stredni cechy ...byla byste fakt hodna..protoze ja takhle zit nechci a vim ze dokud to nezmenim bude mi hur a hur..nerikam ze se mi nelibi kdyz sem sjeta cejtim se uplne jinak nejak vic..ale radsi normalni zivot nez pak mit zkurveny 2 dny na dojezdu a pak do patku zase jen myslet kdy si to slehnu..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, je spousta lidí, kteří se na drogách cítí dobře. Zejména na začátku, kdy s drogami teprve začínají. Často nemají ani nijak zlé dojezdy a tak berou, mají pocit, že vše je pod jejich kontrolou. Teprve po delší době si všimnou, že už je bez drog nic nebaví. Tehdy už ale bývají závislí a je pro ně jen velmi obtížné s drogou přestat. Vy máte nepříjemné dojezdy už těď. A možná je to tak dobře. Píšete, že jste z Vlašimi, takže jsem se pokusila najít nějaké zařízení, které byste měla v blízkosti. Našla jsem následující kontakt: Ordinace pro návykové choroby, Vlašim, Nemocnice Vlašim, tel: 736751353. Vzhledem k tomu, že tohle zařízení neznám, doporučila bych Vám si tam nejprve zavolat. Nejen že zjistíte, jaké služby nabízí, ale kdybyste měla zájem si zajít popovídat osobně, určitě bude potřeba se objednat. Držím Vám palce a budu moc ráda, když dáte vědět, co se děje. S pozdravem, Gabriela Koryntová.