PRD:)
brnda
dobry den, sem si dneska dala prda(jako travy) a pak se mi roztepaly z niceho nic ruce a měla sem v nich poradnou brndu pak to zas rychle preslo..........jelikoz sem stala v okne, tak sem narazela hlavou do zdi jak sem se trepala vubec to neslo zastavit.........je to normalní?????naschledanou

Odpověděl: Bára Orlíková
Těžko je možné takto přes internet posoudit stav, do kterého jste se dostala. Navíc, každý na užití marihuany může reagovat jinak, je to dost individuální. Pokud někdo prožívá nepříjemné fyzické pocity, tak obyčejně popisuje bušení srdce, sucho v ústech, obtíže s dýcháním, pocit tlaku na hrudi, pocit chladu nebo naopak horka, zimnici, závrať, třes, rozostřené vidění, ztížení koordinace pohybů. Takže to, co se Vám přihodilo, by asi zapadalo do těchto symptomů. Bývá to typické spíše na začátku intoxikace, pak to obvykle odeznívá a není to stav, který by přetrvával po odeznění intoxikace. Ale být na Vašem místě, byla bych opatrnější - pokud se člověk při kouření trávy dostane do nepříjemného psychického nebo fyzického stavu, má tendenci se to při dalším užití opakovat.