Lze urychlit vylučování THC z těla?
drixy
Dobrý den, když jsem si prohlížela příspěvky v diskusi, částečnou odpověď na mou otázku již našla. Zajímalo by mě, zda lze urychlit vylučování THC z těla. V jedné ze svých odpovědí uvádíte, že vylučování lze urychlit jen velmi obtížně… to znamená, že to však není nemožné? Jsem dobrovolným dárcem krve a ve slabé chvilce jsem se nechala přemluvit k užití marihuany. Marihuanu neužívám pravidelně, nelze ani říct, že jsem příležitostný kuřák této lehké drogy. Její požití považuji za vlastní slabost a vím, že k dalšímu požití určitě nedojde. Zajímalo by mě, jak dlouho se v moči a zejména v krvi THC drží, za jak dlouho se z těla zcela vyloučí… a zejména, zda lze vylučování urychlit (úpravou stravy, zvýšením aktivity atd.) Vzhledem ke skutečnosti, že za měsíc bych měla mít další pravidelný odběr krve, zajímalo by mě, zda je nutné tento zrušit a zejména… po jak dlouhé době bych mohla k případnému odběru nastoupit. Marihuanu jsem neužívala ve velkém množství, měla jsem dva šluky. Děkuji moc za brzkou odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, jsem ráda, že jste se i po hledání ve starších dotazech přeci jenom odhodlala napsat i sama za sebe. K tomu, že lze vylučování THC z těla nějak urychlit. Jestli Vás skutečně zajímají odborné - myslím tím na bázi chemie a medicíny - názory na zmíněnou problematiku, můžete zkontaktovat toxikologickou laboratoř. Jestli Vám však jde jen o to, zda můžete jít po dvou šlucích (bez předchozího dlouhodobého a opakovaného užívání) za měsíc darovat krev, pak Vás můžu ujistit, že s tím nebude problém. THC lze detekovat z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní, v případě jednorázového užití pochopitelně dříve, z krve lze THC detekovat do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Toxikologická laboratoř 224 961 111.