PERNÍK? Není to jen tak...JE TO STRAŠNĚ HUSTÝ!!!
Veverka
Brala jsem dlouho perník, 2 roky jsem v pohodě. Není den, kdy bych si nevzpomněla na tu dobu. NA TO, JAKÉ TO BYLO. KAŽDÝ DEN SE MI VYBAVUJÍ KONKRÉTNÍ SITUACE A KONKRÉTNÍ CHVÍLE, KTERÉ JSEM TENKRÁT PROŽÍVALA. BYLO TO HODNĚ SILNÝ, PERNÍK JE PROSTĚ STRAŠNĚ HUSTEJ A TO, CO NA NĚM ZAŽIJEME, NEBO JSME ZAŽILI UŽ NIKDY V ŽIVOTĚ Z NAŠI MYSLI NEVYMAŽEME!!! Každý den se mi vrývají myšlenky, ipřesto, že žiju dnes už "normální" život a snažím se na to všechno zapomenout! Mám dobrou práci, přítele, kterého miluju nadevše, psa, pro kterýho bych dejchala, sportuju a ipřesto nepřestávám být překvapená, jak strašně je těžký na to všechno nemyslet a žít přítomností a tím co bude... Chápu všechny ty, kteří se tak snaží přestat brát a nejde jim to, ikdyž by tak strašně rádi! ANI JÁ NEMŮŽU ŘÍCT, ŽE TO ZVLÁDNU, A ŽE UŽ NIKDY... PROTO VŠICHNI, KDO JSTE NĚKDE NA ZAČÁTKU EXPERIMENTŮ A NEBO MÁTE V PLÁNU NĚCO TVRDŠÍHO ZKUSIT, VYSERTE SE NA TO! KDYBYCH DNES MOHLA, JAK RÁDA BYCH VRÁTILA ČAS...

Odpověděl: Bára Orlíková
Nezbývá než přeposlat na stránky, aby si to mohli přečíst i ostatní. Myslím, že máte za sebou strašně moc práce a držím Vám moc palce, aby Vám vše vycházelo dál. Chtěla bych Vám jen říct, že to, co prožíváte, postupem času odezní, i když je to na dlouhé lokte a vypadá to, že to nikdy nezmizí. Zkušenosti Vám zůstanou - s tím nic neuděláme - ale vzpomínky časem vyblednou, chutě na drogy nebudou tak intenzivní a po čase se vytratí. Je to těžké a stojí to hodně úsilí - to je bohužel důsledek psychické závislosti, kterou pervitin způsobuje a ta se Vás pokouší dostat zase zpátky. Vydržte. A pokud byste si o tom potřebovala promluvit, tak klidně napište. Přeji hodně štěstí.