Pre Pani Koryntovú
Lenahama
Dakujem za milú podporu a milé slová..vystihliste to uplne presne.Záleží mi na nom a aj na našom vztahu,len som chcela nejakú nádej,že sa priateľ dá ešte zmeniť a uvedomí si to.Chcela by som preto niečo urobiť..už som mu dala aj najavo,že sa moje city zmenili a som k nemu dosť odmeraná...snád začne nad tým premýšlať a spamätá sa.Vždy sa o problémoch rozprávam sním a viem,že by chcel žiť normálny život,ale akosik sa k tomu nemá.Tak aspon ja by som potrebovala sa z niekým porozprávať a skúsiť nájsť nejaké to riešenie a nádej.Ja som ale zo Slovenskej republiky a bývam v Holíči u hranice z Hodonínom.Tak by som bola rada keby ste mi dali nejakú tú adresu kde by som sa mohla z niekým porozprávať.Už predtým som hladala odbornú pomoc a zhánala lieky pre priateľa...vždy som mu bola oporou.Dakujem pekne pani doktorka Gabriela.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, jsem ráda, jestli Vás minulá odpověď trochu podpořila. S tou nadějí je to těžké, říká se přeci, že umírá jako poslední. Je možné, že si přítel ještě včas všechno uvědomí, ale jak dlouho má člověk čekat? Určitě není špatný nápad, promluvit si s někým osobně. Takže jsem hledala a našla - doporučila bych Vám podívat se na www.infodrogy.sk, kde najdete Adresár inštitucií a organizácií, které se dané problematice věnují ve Slovenské republice. Jestli pro Vás není obtížné zavolat si do Bratislavy, doporučila bych Vám CPLDZ (Centrum pre liečbu drogových závislostí) Hraničná 2, Bratislava, tel.: 02/53417462, 02/53417464, 02/53417467. Bohužel neznám tuhle organizaci osobně, ale mám na ni dobrá doporučení. Jestli by Vám tam nepomohli, doufám, že Vám alespoň poradí, kam se obrátit. Držím Vám palce a přeju hodně trpělivosti, sil a štěstí. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Budu ráda, když mi dáte vědět, jak jste tam pochodila.