ANFETAMIN
zmaldik
ANFETAMIN - dobrý den zajímalo by mě více o této látce, bohužel to nikde na netu nemůžu najít, co je to jak to působí jestli to neškodí popřípadě jak dlouho se to drží v krvi atd. Moc děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Počítám, že se ptáte na amfetamin a ne na anfetamin. Tím by se dalo vysvětlit, proč nemůžete najít žádné informace. Jestli jde o amfetamin, pak bychom Vám poradit mohli. Nevím, jak moc podrobné informace potřebujete. Asi bych Vám pro začátek doporučila následující stránky: 1.http://www.drogy-info.cz/index.php/info/glosar_pojmu/a/amfetamin a 2.http://www.drogy.net/clanek/amfetaminy_2006_01_05.html. Kdyby Vám to bylo málo, doporučila bych odbornou literaturu věnující se farmakologii, nahlédněte třeba do Farmakologie drogových závislostí, Bečková, I., vydalo Karolinum, Praha 1999. Jinak amfetamin je droga, která je spojována s pervitinem, což je metamfetamin. O něm najdete na našich stránkách (www.drogovaporadna.cz nebo www.drogy.net) spoustu informací. A jak říkám, je to droga. Takže má její užívání své rizika. Jak dlouho vydrží v krvi záleží na množství a kvalitě drogy, ale také třeba na rychlosti individuálního metabolismu. Uvádí se, že v krvi vydrží 1-3dny. Nevím, z jakého důvodu se ptáte, ale kdyby bylo cokoli nejasné, klidně se znovu zeptejte. S pozdravem, Gabriela Koryntová.