psycholog - kontakt
Henri
dobrý den, mám problémy a potřeboval bych je konzultovat, takzvaně se "vykecat". Drogy neberu a ani se to jich netýká jen nevím kde přesně kontakt najít .. tak jsem myslel že by jste mi mohli pomoci. Omlouvám se že nemám dotaz ohledně drog. Doufám že mi pomůžete.. Díky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, jak sám píšete, jsme poradna pro lidi, kteří mají problémy s drogami, nebo jejich blízké. Bohužel nemáme adresář psychologů. Napadá mě několik možností, jak najít psychologa - ve Zlatých stránkách u každé větší nemocnice nebo polikliniky, nebo v těch stránkách na konci v sekci psychologové; další možnost je kontaktovat jakoukoli poradnu - třeba pro mezilidské vztahy - a i ty najdete ve Zlatých stránkách. V každém kraji určitě nějaká bude. A jestli Vám nepomůžou přímo tam, určitě Vám aspoň poradí, kam se obrátit. Podobně se můžete pustit do hledání na internetu. Během chvilky určitě něco objevíte. Vzhledem k tomu, že ani nevím, odkud jste, ani nemám v téhle oblasti velký přehled, tak Vám asi víc neporadím. Asi jsem Vám příliš nepomohla, ale snad se Vám podaří najít, co hledáte. S pozdravem, Gabriela Koryntová.