pomoc
Verca
Dobrý den.Tohle dělám poprvé,že takhle někam piši.Chtěla jsem se zeptat jak můžu pomoct člověku,kterého strašně miluju a který něco bere..nevím co ,ale hrozně rychle zhubl a má takové menší strupy na obličeji.Mám podezření,ze bere heroin.Mám o něj strach a nevím jak mu mám pomoct.Co mám dělt,abych zjistila jestli vážně fetuje.Dal se do party feťáků,vyhodili ho ze školy.18 už mu bylo mně je 17 takže toho o tom moc nevím.hrozně ráda bych mu pomohla a nevím jak.Pomozte mi prosím děkuju

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, rozumím tomu, že Vás trápí, když ten, koho milujete, bere drogy. Nevím, jestli jste s ním o tom mluvila, ani jak blízký vztah s ním máte. Vlastně toho vím hodně málo na to, abych Vám dala jednoduchou radu. S jistotou ale můžu říct, že nejde pomoct někomu, kdo o pomoc nestojí a nevidí, že má problém. To, že ho milujete, Vám Vaši situaci a postavení v ní, může ještě navíc zkomlikovat. Člověk z lásky často dělá věci, které ve výsledku nepomohou nikomu - ani tomu, komu pomoct mají, ani tomu, kdo pomáhá. V tuhle chvíli mu můžete nabídnout kontakt na Kontaktní centrum ve Vašem okolí a čekat, až se rozhodne se sebou něco dělat. Určitě se postarejte o sebe a nezůstávejte s tímhle trápením sama. Možná pomůže kamarádka, možná někdo z rodiny, nebo si můžete promluvit lidmi z toho káčka. Lidem, kteří berou drogy, často nejlépe pomůžete tím, že jim dáte jasné hranice, na kterých budete důsledně trvat. Držím Vám palce a přeju hodně sil. S pozdravem, Gabriela Koryntová.