MAM jeste sanci??
ReFree
mam sanci na normalni zivot jako predtim pred pikem? zacal sem tak pred 2 mesici a drzim to na vykendech pres vsedni dny ne! ale jakmile je vykend tak asi 3-4 cary takze pul Gé. No a potom zacne skola a ja tak do stredy ´´vystrizlivim´´ z pika a pak mam akorad depky a jenom muj mozek mi rika ze musim do skoly a zit tak abych nedopadl jak fetka pod mostem z jehlou. (jenom smrkam !!) mel sem stav ze sem mel piko v patek a depky byly do pondely a najednou sem mel pocit ze sem v poho mel sem zas radost ze zivota a piko se mi hnusilo ale ale ... zacal vykend a me se nechtelo nudit se ...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím, je Vám 18 let a berete víkendově pervitin. Podle toho, co píšete, už nejde jen o občasné experimentování, ale pravidelné užívání, byť jen víkendové. Rozhodně máte dobře nakročeno k závislosti. Ale jak to vypadá, uvědomujete si to. A to je dobře. Spousta lidí tuhle fázi přejde vcelku bez povšimnutí a většina si problém uvědomí, až když jim toho droga spoustu vezme. Vy se zmiňujete "pouze" o depresích po víkendovém braní. V takové fázi bývá často obtížné s drogou přestat. Těžko se hledají pádné a významné důvody k abstinenci, když si stav na drogách člověk hodně užívá. Nevím, jestli si máte o tom všem s kým promluvit. Možná by nebylo na škodu obrátit se v tuhle chvíli na psychologa nebo psychoterapeuta. Možná byste s jeho pomocí přišel na to, co Vám v životě bez drog chybí, že to pak u pervitinu hledáte. Ale třeba to zvládnete i sám. Píšete, že je pro Vás pervitin cesta k zahnání nudy, ale možná toho bude víc. Co Vás vlastně jinak kromě drog baví? Co Vám pervitin dává? Co bere? Jak se na pervitinu cítíte? Máte blízké přátele, kteří neberou? Co děláte ve svém volném čase a za střízliva? Co si myslíte o pomoci psychologů a terapeutů? Jenom pár otázek, na které si můžete zkusit odpovědět - sám nebo s někým. Je to na Vás. Když byste stál o kontakt na odborníka, dejte vědět, odkuď jste a zkusíme něco vymyslet. Držím Vám palce a přeju silnou vůli, bez které se to asi také neobejde. S pozdravem, Gabriela Koryntová.