heroin-pervitin
jessikaa
dobry den potrebovala bych poradit muj bratr bere heroin i pervitin je v hroznem stavu zhubl asi o 30 kg zda se my ze nepremysli drogi bere asi 8 mesicu mysli si ze ho nikdo nema rad a svadi na rodice ze kvuli nim bere drogi ale to je asi jeho vymysl nikoho neposloucha nevyme jak mu pomoc nedavno se predavkoval a v nemocnici ho ozivovali prosim jakmu pomoc kdyz nechce?dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Říká se, že v drogách si jede každý na vlastní triko. A stejně tak i Váš bratr. On se rozhodl brát a jen on je ten, kdo si může říct, že zkusí něco změnit, nebo s braním přestat. Chápu, že je pro Vás těžké tomu všemu jen tak bezmocně přihlížet, ale i když budete dělat cokoli, on je ten, kdo musí mít pocit, že má problém, který by chtěl řešit. Nevím, jak na tom dneska bratr je. Nevím, jak jste na tom Vy, Vaše rodina. Věřte tomu, že nejste sami, kdo podobnou situaci řeší. Možná si v tuhle chvíli ledasco vyčítáte, litujete, můžete být i naštvaní atp. Jestli bych Vám v tuhle chvíli mohla něco doporučit, pak se zkuste obrátit na nějakou poradnu, kde by pomohli hlavně vám - rodině. Jedině když budete v pořádku vy - jestli se to tak dá vůbec říct - můžete být bratrovi užiteční. K Vašemu bratrovi mě napadá jedna věc - ale berte to hodně s rezervou, protože mám příliš málo informací, nicméně kdyby měl chuť a sílu, ať se zkusí obrátit na psychologa, případně psychiatra. Pocity, které říkáte, že popisuje, mohou naznačovat deprese, které by mohly být zvládnutelné vhodnou medikací. Ale jak říkám, je to jen nápad. Držím palce. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Jestli byste stála o kontakt na někoho, kdo by se mohl věnovat celé Vaší rodině, stačí napsat odkud jste.