NUTNÁ POMOC
...
Dobrý den, potřebuji pomoc, můj přítel mi oznámil, že fetuje. Chci mu pomoct, ale nevím jak, strašně se o něj bojím. On pomoct chce, chce se toho zbavit,ale neví jak, prosím o brzkou odpověď. Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Ráda bych Vám poskytla nějakou konkrétní odpověď, ale bohužel mám od Vás příliš málo informací. Když mi napíšete, kolik je příteli let, co bere za drogy, jak dlouho, jestli si drogy píchá, zda má nějaké další problémy související s drogami (ve škole nebo v zaměstnání, zdravotní potíže atd.), tak bychom mohly vymyslet, co by pro něj bylo nejvhodnější. Každopádně potřebuje odbornou pomoc, není vhodné ani úplně reálné, abyste se to všechno pokoušela vyřešit Vy. Zatím držím palce a nepanikařte. Pokud přítel pomoci chce, tak se s tím jistě dá něco dělat.