organicka rozpoustedla
bunny
dobry den,mam otazku.kdyz mi bylo asi 14,tak jsem ve skole zkousela nekolikrat toluen v rozmezi asi dvou mesicu,ne denne ale obcas.dnes je mi 26,obcas si na svou minulost vzpomenu,kdyz mam depresi.rada bych to smazala.zajimalo by me,zda to moje experimentovani mohlo zanechat nejake trvale nasledky,npr. co se tyce intelektualnich schopnosti.uprimne.dekuji za odpoved.

Odpověděl:
Dobrý den, toluen je bezesporu nejnebezpečnější látka, která se dá zneužívat. Při masivní konzumaci poškozuje mozek velmi rychle a změny jsou nevratné. Dlouhodobé užívání končí zpravidla demencí popř. smrtí. Pokud je to však tak, jak říkáte, neobával bych se nějakých následků. Řekl bych, že většina lakýrníků na tom musí být hůř. Daleko více mě zaujala vaše "deprese". Napadá mě, že deprese je dlouhodobý, chronický stav, vyžadující odbornou péči. Pokud trpíte depresí, navštivte psychiatra, který si s vámi promluví o vašich problémech a pomůže vám. Hříchy mládí se už netrapte :-) Hezký den TN