následky užívání pervitynu ?
Metal
Zdravim. Chtěl bych se zeptat jaké jsou nebo jestli jsou trvalé následky na těle po užívání pervitynu ,když se šnupe? Co všechno se v těle níčí a jakým způsobem? Díky za odpověd.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pervitin má vliv především na psychický stav a na kardiovaskulární systém. Jeho užívání může mít v některých případech přetrvávající či dokonce trvalé důsledky. Šňupání je sice bezpečnější způsob užívání než injekční aplikace, takže se spíše vyvarujete například přenosu infekčních chorob nebo zánětům žil, abscesům a podobně. Více informací o zdravotních rizicích pervitinu najdete na našich stránkách v textech o jednotlivých drogách pod kolonkou Stimulační drogy / Pervitin. Pokud byste se chtěl po jejich přečtení na něco dozeptat, jsme k dispozici.