antibiltika a THC ?
honzsikh
dobrý den, chtel bych esti se mi muze neco stat pri poziti maryhuany a zaroven budu uzivat antibiotika "Klacid SR" 1g denně po dobu 14 dní .. kamarad ma narozeniny a dohodli jsme se ze si koupime i travu a ja se to bojim kourit aby t se mnou neřízlo:) děkuji za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím, z jakého důvodu máte antibiotika a jaký je Váš zdravotní stav, nicméně předpokládám, že nějaké zdravotní potíže máte a proto anitibiotika berete. Vzhledem k tomu, že je Váš organismus aktuálně oslabený jak těmito potížemi, tak i užíváním antibiotik, tak bych se raději marihuaně vyhnula - může to mít nějaký nepříjemný psychický nebo somatický efekt, který pravděpodobně nebude zvlášť dramatický, ale raději bych ve Vašem případě nic neriskovala. Vašemu zdravotnímu stavu to spíše neprospěje než naopak a myslím, že Vaše obavy jsou opodstatněné. Zkuste kamarádovy narozeniny oslavit nějak jinak nebo oslavu alespoň odložte...