Sakraaa...
alexander213
Dokelu. Bol som v pentagone a konecne som narazil na niekoho kto sa vyznal a vsetko vyzeralo tak slubne a chlapik zobral tisicku a uz som ho nevydel. Este som rad ze som neobiednal vsetko naraz to by ma okradol o tritisic korun. Som bez prace a na lieky mam posledne peniaze a takto ma ten parchant fetak okradol. Este mam sest tisic a cas ma este tak netlaci ale uz coskoro bude chciet rodina aby som sa vratil do prace a vtedy uz musim byt pripraveny. Sakra aby to napokon neskoncilo tym vlakom. Nenavydim zivot.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, trochu nevím, co vám na to mám odpovědět. On to není dotaz, ale postesk nad tím, jak je život nespravedlivý a co všechno nevychází, ... Dost možná, že spousta věcí nefunguje proto, že si to tak vybíráte a ne proto, že by to nešlo a nebo nebylo možné. Víte, ono to s tím nákupem nevypadalo slibně ani vteřinu. Prostě jste někomu věnoval své peníze a on je přijal. Ohledně toho, ostatního - je to vaše svobodná volba. Myslím, že se musíte rozhodnout sám, co chcete se svým životem nadále dělat. Pokud se rozhodnete skončit a budete o tom nadále skálopevně přesvědčený, tak se asi nedá dělat více. Prostě dříve, nebo později to uděláte, i kdybychom se všichni kolem vás rozkrájeli. Pročítal jsem si dotazy zpátky celý ten rok a chtěl jsem vám říci, že to je fakticky na vás. Udělali jsme co jsme mohli, rozhodnutí je nakonec ve vašich rukou.