Marihuana problém??
FX
...je mi 17, travku kouřim už tak 3 roky.....samozřejmě že ve 14 to bylo jednou za měsíc 2,3 ...a tak...teď to je asi tak 2 dny v týdnu. Je to problém?? teď mne u toho totiž chytli rodiče a celkem se divili, když jsem jim řekl že přestat nehodlám...že mi to chutná a že nic víc zkoušet nehodlám, že se udržim a takové ty kecy... proč přestat?? popravdě...opravdu to kouření trávy 2 dny v týdnu, bez cigaret a většího množství alkoholu tomu zdraví škodí tak moc, že bych měl přestat??...omezit...nebo tak něco??....

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, rozhodně zdravé to není, pokud myslíte čistě fyzické zdraví. Joint vydá v tomto směru za několik cigaret. Problematičtější je ale asi spíš psychická zátěž. Většinou se pak stává, že člověk ztrácí náladu na cokoli jiného, nezajímají ho jeho povinnosti, koníčky, postupně ani lidé kolem. Je nebezpečí, že se svět zcvrkne jen na hulení trávy. Pak je taky samozřejmě otázka, jak moc to zatěžuje Vaše vztahy doma. To musíte vědět sám, jestli to je pro Vás opravdu tak důležité. Abych to shrnula, marihuana samotná asi není až takový problém - pokud samozřejmě nemluvíme o faktu, že její držení je nelegální, což by mohl být také problém.Problémem ale může být všechno okolo, co vzniká pomalu s pravidelnou konzumací marihuany a čeho si zpočátku ani nemusíte všimnout.