ubiji mne piko
any
Mam problemy s pervitynem nevim jak stoho ven.Mam rodinu kterou miluji,ale pomalu se jim strácim.Dost často mam haldy tak se nekde vždy schovavam treba v garazi.Manzelce jse to rikal asi pred pul rokem,ale ona nevěděla jak mi pomoct,ted si zřejmne misli ze uz neberu,ale ono to je cim dal tim horsi.Proste nemam se o koho oprit a nechci jen tak zahodit život.picham si asi tři roky,třikrat tydne a tak pul gečka za den.prosim porad te mi jak to snechutit.dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Po třech letech injekčního a poměrně intenzivního užívání pervitinu asi nebude možné, abyste si to dokázal sám znechutit natolik, že s tím přestanete. Podle toho, co píšete, Vám pervitin činí již poměrně velké potíže v životě a není to pro Vás dostatečná motivace k tomu, abyste sám přestal. Myslím, že bez odborné pomoci to nezvládnete. A také si myslím, že byste o tom se ženou měl promluvit a říct jí, že problém pořád trvá - a třeba i spolu s ní se obrátil na někoho z odborníků. Pokud mi napíšete, odkud jste, kolik je Vám let a jestli máte nějaké zdravotní problémy související s užíváním pervitinu, tak bych Vám mohla doporučit vhodný kontakt ve Vašem regionu. Není důvod, proč by se Vám nemělo podařit s tím přestat, rozhodně není nic ztraceno a zahazovat život kvůli drogám není rozumné - pokud získáte nějakou odbornou podporu, tak se budete mít o koho opřít a vše bude pro Vás o něco jednodušší než kdybyste se pokoušel problém řešit svépomocí. Neříkám, že to bude jednoduché, ale rozhodně vím, že to jde. Takže držím palce a napište.