JAK SE DOSTAT DO LÉČEBNY
lucík
Paní Orlíková,děkuji Vám za brzkou odpověď.Jsme z Ústeckoorlicka,ale vím na 100%,že bratr se nikde v okolí léčit nebude.Bratrovi je 18let,od svých 13let byl v diagnostických ústavech,takže je to s ním trochu obtížnější.Netuším jak dlouho by mohl pervitin brát,vrátil se natrvalo domů k matce když dovršil 18let.Zda-li bral něco po ústavech nevím,ale od návratu je na něm vidět,že není v "pohodě".Dostal se zpět do party,kvůli které zkončil v ústavu.Bydlet má kde,ale stejně se doma nezdržuje,jen zřídka,když potřebuje čisté věci,atd.Práci má ale jen brigádně,nastoupil do školy a teď s ní zkončil.Je na něm znát že zájem o léčbu má,ale neví kam se obrátit,proto přišel za mnou abych mu s tím pomohla a zkusila zjistit kam by mohl jít.Rád by i nějakou kontaktoval ale neví kde a nemáme kontakty.Pokud potřebujete ještě bližší informace,pokusím se je zjistit.Děkuji Vám mnohokrát za Vaši ochotu.Doubravová Lucie

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás a omlouvám se za prodlevu v odpovědi. Bohužel je obtížné najít ve Vašem regionu příslušné zařízení zaměřené na drogovou problematiku. Nejbližší kontaktní centrum pro drogově závislé, kde je možné se poradit o možnostech léčby a kde by Vám (resp. bratrovi) mohli pomoci vybrat vhodný typ léčby a léčbu zprostředkovat, je v Pradubicích. Doufám, že to je pro Vás alespoň trochu dostupné a že Vám a bratrovi konzultace pomůže. Přeji hodně štěstí. Kontaktní centrum (AD centrum) Demokratické mládeže 2701, Pardubice, 530 02 telefon: 466 355 054 Jana Šubrtová http://www.khk.cz Centrum péče o drogově závislé, nemocnice Kyjevská 44, Pardubice, 532 11 telefon: 466 016 622 MUDr. David Bayer