Pervitin
Monas
Chtěla jsem se zeptat jak dlouho je pervitin v moči a jak dlouho je v krvi?Když dotyčná osoba měla pervitin pred asi 5 měsíci je možné ho v těle ještě najít?Předem děkuji za odpověď.......

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud dotyčný neměl pervitin pět měsíců, tak se běžnými postupy detekovat nedá - tedy nikoli z krve ani moči. Pervitin se dá detekovat z krve cca 1- 2 dny, z moči obyčejně do týdne od posledního užití (výjimečně déle, pokud bylo předchozí užívání dlouhodobé a intenzivní). Je možné, že by se předchozí užívání dalo zachytit ve vzorku vlasů, ale to je metoda, která je mimořádně náročná a drahá, takže se tento test provádí jen ve zcela speciálních případech. Proč se na to ptáte?